Hater, c'mon!

Don't forget where you belong ─ home

◇(意訳*和訳)Make Up/SixTONES

うわ~~!!すっごい洋楽っぽいのきた!!!これは好きじゃん!!!
てわけで、自分が歌詞覚えるために雰囲気和訳😎


Make Up / SixTONES

When I close my eyes, I envision the moments spent with you
The time passes by but I’m standing in solitude
目を閉じると、君と過ごした日々が思い浮かぶ
時間は過ぎ去るけど、僕は独り立ちすくんでいる

If it goes away, I will say “sorry” as many times to you
I would leave this place and give you a smile or two
過ぎた時間を戻せるなら、僕は何回も「ごめんね」って言うよ
そうすればここを離れて、君に少しだけ笑顔を見せられるかな

I just want you to know that I didn’t mean to hurt your feelings
The last thing I ever want to see is to see you crying
君の気持ちを傷つけるつもりはなかったと、それだけは知っててほしい
君が泣いているところは見たくないんだ

We break up and we make up and we do it all over again
We break up and we make love and we never leave each other again
僕たちは別れて、よりを戻して、もう一度やり直す
僕たちは別れて、体を重ねて、お互い離れられなくなる

I know that I must be very lucky to be able to be with you again
Yeah, we break up and we make up
君とまた一緒にいられることはすごく幸運なことだって、わかってるよ
ねえ、僕たち別れたけど、またやり直そう


“Just one more time” is the word I’m hoping to hear from you
But I know it won’t always become true
「もう一度だけね」なんて言葉、君から聞けたらな
でもそんなの毎回はありえないってわかってる

We can settle and always try?
But your feelings are on the other side
Yeah, we both know that this may be the last time for the two
僕たち落ち着いて、またやり直さない?
君の気持ちは反対に向いてるね
僕も君も、2人にとってこれが最後かもしれないってわかってる

I just want you to know, I’m regretting that I hurt your feelings
The last thing that I want to see is to see you keep smiling
ただ知ってほしくて、君の気持ちを傷つけたことをすごく後悔しているんだって
君には最後のときまで、笑っていてほしい

We break up and we make up and we do it all over again
We break up and we make love and we never leave each other again
僕たちは別れて、よりを戻して、もう一度やり直す
僕たちは別れて、体を重ねて、もう二度と離れられない

I know that I must be very lucky to be able to be with you again
Yeah, we break up and we make up
君とまた一緒にいられることはすごく幸運にちがいないって知ってるよ
ね、僕たち別れたけど、やり直そうよ


Waking up one morning and not knowing that you’re going to be gone from by my side
Makes me worry more
僕の隣から君がいなくなる、そんなこと露知らずに起きる朝なんて
そんなの不安すぎる

Can’t get enough of you, wanting to be with you, falling in love with you once more
Baby, please don’t go I’m yours
君が足りなくて、君のそばにいたくて、もう一度君に恋をしている
ねえ、お願い行かないで、僕は君のものだよ

We break up and we make up and we do it all over again
We break up and we make love and we never leave each other again
僕たちは別れて、よりを戻して、もう一度やり直す
僕たちは別れて、体を重ねて、離れられなくなる

I know that I must be very lucky to be able to be with you again
Yeah, we break up and we make up
知ってるよ、君とまた一緒にいられることはすごく幸運なことだって
ね、僕たちは別れたけど、やり直そう?


We break up and we make up and we do it all over again
We break up and we make love and we never leave each other again
I know that I must be very lucky and I won’t ever let you go again
Yeah, we break up and we make up
僕たちは別れて、よりを戻して、もう一度やり直す
僕たちは別れて、体を重ねて、もう離れられなくなる
君と一緒にいられることはすごく幸運だとわかっているから、もう二度と君を離さないから
ねえ、僕たち別れたけど、やり直せない?

****

Make loveしてメイクラブなんだよね!!
イクラブしちゃったら二度と離れられることないって。なんこのこの関係性。はぁ~~~。
ずるずるの体の関係がはぁ~~~🤦‍♀️